逐流光。

微薄主页 http://weibo.com/1596684963
豆瓣主页 http://www.douban.com/people/36885364/

Closer - Travis

很赞很赞的旋律,那年那时,循环了多少遍。





I've had enough
我受够了
Of this parade
如此的夸耀
I'm thinking of
我正在想
The words to say
该说些什么
We open up
我们敞开心扉

Unfinished parts
水乳交融
Broken up
瓜熟蒂落
It's so mellow
曲终人散

And when I see you then i know it will be next to me
当我想见你时 我知道你会在我身边
And when I need you then I know you will be there with me
当我需要你时 我知道你就陪伴在我身旁
I'll never leave you
你我永不分离

Just need to get closer, closer
只需要在靠近点 在靠近点
Lean on me now
靠过来吧
Lean on me now
靠过来吧
Closer, closer
近一点 再近一点
Lean on me now
靠过来吧
Lean on me now
靠过来吧

Keep waking up (waking up)
一直被惊醒(惊醒)
Without you here (without you here)
当你不在时 (不在我身旁)
Another day (another day)
日复一日
Another year (another year)
年复一年

I seek the truth (seek the truth)
我发现事实上(事实上)
We set apart (we set apart)
我们已经分手(我们已经分手)
Thinking of
找寻
A second chance (a second chance)
第二次机会(再一次)

And when I see you then i know it will be next to me
当我想见你时 我知道你会在我身边
And when I need you I know you will be there with me
当我需要你时 我知道你就陪伴在我身旁
I'll never leave you
你我永不分离

Just need to get closer, closer
只需要在靠近点 在靠近点
Lean on me now
靠过来吧
Lean on me now
靠过来吧
Closer, closer
近一点 再近一点
Lean on me now
靠过来吧
Lean on me now
靠过来吧
Lean on me now
靠过来吧

And when I see you then i know it will be next to me
当我想见你时 我知道你会在我身边
And when I need you I know you will be there with me
当我需要你时 我知道你就陪伴在我身旁
I'll never leave you
你我永不分离
Just need to get closer, closer
只需要在靠近点 在靠近点
Lean on me now
靠过来吧
Lean on me now
靠过来吧
Closer, closer
近一点 再近一点
Lean on me now
靠过来吧
Lean on me now
靠过来吧
Lean on me now
靠过来吧
Closer, closer
近一点 再近一点

Closer, closer
近一点 再近一点


评论

© 逐流光。 | Powered by LOFTER